Tuesday 18 September 2012

dinozaury, a kwestie wiary

Zawsze wydawało mi się, że można uznawać albo nie teorię ewolucji, można też wierzyć albo nie w to, że stworzenie świata trwało dokładnie siedem razy dwadzieścia cztery godziny. Sądziłam, że istnienie dinozaurów nie jest czymś co podlega kwestiom wiary. Dwa lata temu moje przekonania zostały zachwiane.

Chciałam dzisiaj polecić powszechnie znany i lubiany wpis Pani Magdusi, Katolickiej Stylistki.

Dinozary i kosmos.

PS Jeśli wiesz dlaczego w muzeach pokazywane są kości/jaja/skamieliny (nieistniejących) dinozaurów, podziel się tym w komentarzu.

7 comments:

  1. ho ho strasznie nie podoba mi się ten dziwaczny radykalny pogląd połączony z katolicyzmem w tytule. Jako katolik douczony (mam na to papiery) zapewniam, ze Kościół nie przeczy istnieniu dinozaurów i nie mam pojęcia skąd ta pani bierze taką wiedzę. Ba nawet jestem oburzona. Po przejrzeniu jej strony boję się wchodzić w kolejne posty, może to taki czarny PR dla Kościoła ale z nią też nie będę wchodzić w dyskusję bo wiem jak to się skończy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie miałam w ogóle na celu krytyki Kościoła, a jedynie krytykę tej pani, która jest chyba sama sobie kapłanką w kościele swego umysłu.

      Dinosaurion dotyczy wszelkich kwestii dinozaurów i taki radykalizm wydaje mi się...interesujący. W pewnym sensie.

      Delete
    2. ja na myśli miałam tytuł tej pani oczywiście:):) ta pani jest niecodzienna to pewne

      Delete
    3. pani Magdusia jest wyuczonym mgr po asp. stąd pewnie stylista.
      skąd katolicka- to nie zgadnę, bo w większości przypadków jej poglądy się nijak nie mają do nauczania kościoła.
      oraz nie wiem, skąd niechęć u tej pani do używania końcówek rodzajowych żeńskich. ;-)

      Delete
  2. Bardzo Ci dziękuję za przypomnienie mi o katolickim styliście :D

    ReplyDelete
  3. Pani Magdusia właśnie uświadomiła mi, jak bardzo zostałam skrzywdzona przez rodziców, którzy kupowali mi pluszowe dinozaury. a ja żyłam w nieświadomości przez 20 lat...

    btw, co to znaczy "katolicki stylista"? stylista czego?

    ReplyDelete
  4. Oj, zdążyłam już zapomnieć o Magdusi, a tu taka przypominajka od Ciebie. Od razu weselej:) W tym klimacie niepokonany jest też Giertych starszy, ale on chociaż istnieniu dinozaurów nie przeczył:D )(http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,3696597.html)

    ReplyDelete